Λ. Αυγενάκης: Μεταβαίνει στο Λουξεμβούργο για το Συμβούλιο Υπ. Γεωργίας

22
Οκτώβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο Λουξεμβούργο όπου και θα συμμετάσχει στο Συμβούλιο Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας της Ε.Ε (23 και 24/10/2023), μεταβαίνει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης.

Τη Δευτέρα το μεσημέρι ο κ. Αυγενάκης θα συναντηθεί με την επίτροπο Υγείας και Ασφάλειας Τροφίμων, Στέλλα Κυριακίδου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΑΤ, στο πρόγραμμα του Συμβουλίου περιλαμβάνεται συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων για τα εξής θέματα:

* Κατάσταση των γεωργικών αγορών μετά την εισβολή στην Ουκρανία – με παρουσία του Ουκρανού υπουργού Γεωργίας

* Πρόγραμμα Εργασιών Επιτροπής 2024 για την προώθηση αγροδιατροφικών προϊόντων.

* Κανονισμός σχετικά με την πιστοποίηση των απορροφήσεων άνθρακα: Γεωργικές και δασοκομικές πτυχές.

* Οδηγία-πλαίσιο για τα απόβλητα – πτυχές που σχετίζονται με τα τρόφιμα.

* Προετοιμασία της ετήσιας συνόδου ICCAT (Διεθνής επιτροπή για τη διατήρηση των Θυννοειδών του Ατλαντικού).

* Κανονισμός του Συμβουλίου σχετικά με τον καθορισμό των αλιευτικών δυνατοτήτων στη Βαλτική Θάλασσα για το 2024.

Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια σε Αθήνα και Κηφισιά

Στη σύλληψη μίας 29χρονης, η οποία κατηγορείται ότι αφαιρούσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ