ΕΣΠΑ: Εγκρίθηκε η ανέγερση σχολικού κτιρίου στον Δήμο Χαλανδρίου

23
Οκτώβριος
2023
Σχολείο

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μετά από προσπάθειες ετών, όλα είναι πλέον έτοιμα ώστε να ξεκινήσει η ανέγερση του 6ου Λυκείου στον Δήμο Χαλανδρίου, με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ. Όπως ανακοίνωσε η δημοτική Αρχή, εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση ύψους 6.250.000 ευρώ, μετά και την απόφαση της Περιφέρειας Αττικής για ένταξη του έργου στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Αττική 2014-2020».

Το νέο σχολείο θα κατασκευαστεί επί των οδών Μελίνας Μερκούρη και Αντώνη Τρίτση και μαζί με την κατασκευή του 17ου Δημοτικού, που ήδη έχει δρομολογηθεί, θα καλύψουν τις ανάγκες που είχε η περιοχή Πάτημα, λόγω και της οικιστικής ανάπτυξης, η οποία επιφέρει και αύξηση του αριθμού των μαθητών.

Το συγκεκριμένο ακίνητο είναι ιδιοκτησίας του δήμου και η απόφαση για την ανέγερση σχολείου ελήφθη από το Δημοτικό Συμβούλιο τον Ιούλιο του 2020. Είχε προηγηθεί η εκπόνηση 31 μελετών από την Τεχνική Υπηρεσία αλλά και από εξωτερικούς συνεργάτες, ενώ στις αρχές αυτής της χρονιάς είχε υπογραφεί και η σχετική σύμβαση μεταξύ του δήμου και της ΚΤΥΠ.

«Η ένταξη του έργου της ανέγερσης του 6ου Λυκείου στο ΕΣΠΑ, αποτελεί την πιο ισχυρή διάψευση του ισχυρισμού ότι ο Δήμος Χαλανδρίου δεν αξιοποιεί το ΕΣΠΑ ως χρηματοδοτικό εργαλείο», ανέφερε σε δήλωσή του ο δήμαρχος Σίμος Ρούσσος και ευχαρίστησε τον περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη για την τήρηση της δέσμευσής του.

SOS για την υγεία των εργαζομένων: Ευρωπαϊκό «χαστούκι» στην Ελλάδα για τις καρκινογόνες ουσίες

Σοβαρά κενά στα συστήματα πρόληψης, προστασίας και καταγραφής των…

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ