Η Μαρία Καρυστιανού μίλησε στο σύνταγμα για το συλλαλητήριο για τα Τέμπη, που πραγματοποιείται στη μνήμη των 57 θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας. Δύο χρόνια μετά το δυστύχημα, το αίσθημα αδικίας παραμένει ζωντανό, και χιλιάδες πολίτες συρρέουν στις πλατείες, απαιτώντας δικαιοσύνη και αλλαγές στις παθογένειες του ελληνικού κράτους. Το κλίμα είναι ειρηνικό. Ο κόσμος παρακολουθεί αρκετά σιωπηλά τις ομιλίες, ακούγονται συνθήματα μόνο όταν αλλάζει ομιλητής. Υπάρχει σεβασμός και συγκίνηση.
Η εκπρόσωπος των συγγενών των θυμάτων μίλησε στο βήμα λέγοντας:
«Η αξιοπρέπεια μας κυβερνά. Σήμερα ένας ολόκληρος λαός γίνεται ένα και ζητά αυτό που έχει ανάγκη η ψυχή του: τη δικαιοσύνη. Όλοι όσοι είμαστε σήμερα εδώ και σε κάθε γωνία της Ελλάδας και της γης, έχουμε υποστεί το κόστος της σκληρής διακυβέρνησης και της διαφθοράς. Ως μανάδες οφείλουμε να διαφυλάξουμε ο, τι απέμεινε από τα παιδιά μας και να διασφαλίσουμε την ασφάλεια για όσα παιδιά βρίσκονται στη ζωή και θα έρθουν στη ζωή». Η Δικαιοσύνη θα έρθει».
