Καταιγιστικός ήταν απόψε (9/1) ο ΟΦΗ στο Αγρίνιο. Όπου, για τη 17η αγωνιστική της Super League 1, επιβλήθηκε του Παναιτωλικού με 4-0.
Οι Κρητικοί ήταν εμφανώς ανώτεροι από τους γηπεδούχους και δεν δυσκολεύτηκαν, στην αναμέτρηση που «έριξε την αυλαία» της αγωνιστικής, να φτάσουν στη νίκη. Χάρη στα γκολ των Ντίκο (27′, 52′), Τοράλ (73′) και Τσιλιανίδη (90’+4′).
Με τον τεχνικό των Αγρινιωτών, Γιάννη Αναστασίου, να δηλώνει την ντροπή του «για την εικόνα που είχαμε» και να προσθέτει: «Εγώ είμαι αποκλειστικά υπεύθυνος για αυτή».
Πλέον οι «ασπρόμαυροι» μετρούν 15 βαθμούς και είναι πέντε πόντους μακριά από τη… ζώνη των καταραμένων. Ο Ππαναιτωλικός έμεινε στους 19 και την 8η θέση.
ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ (Γιάννης Αναστασίου): Ανέστης, Αποστολάκης (71΄Λιάβας), Μλάντεν, Μάλης (71΄Πέδρο), Χουχούμης, Ξενιτίδης (46΄Κολοβός), Φλόρες, Ντίας, Σενγκέλια (78΄Μάρτενσον), Καρέλης, Νταγκό (60΄Χατζηθεοδωρίδης).
ΟΦΗ (Βάλντας Νταμπράουσκας): Μανδάς, Βούρος, Πασαλίδης, Διαμαντής, Λάρσον, Μεγιάδο (76΄Περέα), Ντιουσέ, Μπαλογιάννης (70΄Θοράρινσον), Τοράλ (76΄Γκερέρο), Νέιρα (70΄Τσιλιανίδης), Ντίκο (85΄Τζου).
