Η ΑΕΚ υποδέχεται στην OPAP Arena αύριο (11/1, 19:00) την Κηφισιά στον επαναληπτικό αγώνα (στον πρώτο είχε επικρατήσει με 2-0) των δύο ομάδων για τη φάση των «16» στο Κύπελλο Ελλάδας Novibet.
Το «καθαρό» σκορ στην πρώτη αναμέτρηση, η έδρα και οι αυξημένες υποχρεώσεις αποτέλεσαν τη συνισταμένη της απόφασης του Ματίας Αλμέιδα να «δώσει ανάσες» σε πέντε ποδοσφαιριστές. Εκτός της αποστολής έμειναν οι Σιντιμπέ, Βίντα, Μουκουντί, Χατζισαφί και Σιμάνσκι. Επίσης, ο ανέτοιμος Φράνσον και βέβαια οι τραυματίες Ελίασον, Γκατσίνοβιτς και Μοχαμάντι.
Συγκεκριμένα, την «κιτρινόμαυρη» αποστολή στελεχώνουν οι: Στάνκοβιτς, Αθανασιάδης, Ρότα, Μήτογλου, Τζαβέλλας, Ραντόνια, Ντάικο, Γιόνσον, Πινέδα, Μάνταλος, Γαλανόπουλος, Μουστακόπουλος, Άμραμπατ, Γκαρσία, Φαν Βερτ, Τσούμπερ, Αραούχο, Φερνάντες, Κοσίδης, Μαχαίρας.
🗒 Η αποστολή της ομάδας μας για τον αγώνα της Φάσης των «16» του Κυπέλλου Ελλάδας με αντίπαλο την @KifisiaFC , στην OPAP ARENA 🟡⚫️#aekkif #aekfc #aekfcseason2022_23 #cupgame pic.twitter.com/iwlihSg3o1
— AEK F.C. (@AEK_FC_OFFICIAL) January 10, 2023
Χωρίς τον Αναγνωστόπουλο η Κηφισιά
Από την πλευρά της η φιλοξενούμενη Κηφισιά θα παραταχθεί για το εναρκτήριο λάκτισμα χωρίς τον βασικό της τερματοφύλακα, Αλέξανδρο Αναγνωστόπουλο.
Την αποστολή επανδρώνουν οι: Αγριμάκης, Δασκαλάκης, Βαφέας, Μπαρμπόσα, Ποζατζίδης, Παυλάκης, Σωτηράκος, Παναγιώτου, Προβυδάκης, Να, Μαζουλουξής, Πέιος, Παπασσάβας, Πρίτσας, Ταλάλ, Γκίνη, Κουϊρουκίδης, Τετέι, Ιατρούδης, Αντερέγκεν, Καλλέργης
