Στην Αθήνα βρέθηκε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Αντόνιο Κόστα, όπου το πρωί της Δευτέρας συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο των επαφών του κ. Κόστα με ευρωπαίους ηγέτες, με στόχο τη συζήτηση θεμάτων που απασχολούν την ΕΕ.
Υποδοχή στο Μαξίμου
Λίγο μετά τις 9:00, ο κ. Μητσοτάκης υποδέχθηκε τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στο Μέγαρο Μαξίμου. Αμέσως μετά ακολούθησε κατ’ ιδίαν συνάντηση και στη συνέχεια οι δύο άνδρες προχώρησαν σε κοινές δηλώσεις προς τους εκπροσώπους του Τύπου.
Το δείπνο της Κυριακής
Πριν από τη σημερινή επίσημη συνάντηση, ο πρωθυπουργός παρέθεσε δείπνο στον κ. Κόστα το βράδυ της Κυριακής στην οικία του, σε μια πιο ανεπίσημη ατμόσφαιρα που έδωσε την ευκαιρία για μια πρώτη ανταλλαγή απόψεων.
