Νέα τροπή παίρνει η δημόσια αντιπαράθεση ανάμεσα στον Γιάννη Τσιμιτσέλη και τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, με τον γνωστό ηθοποιό να δηλώνει εμφανώς ενοχλημένος από την κριτική που δέχθηκε και να ξεκαθαρίζει πως η φιλία τους έχει λήξει.
Οι δηλώσεις Τσιμιτσέλη
Μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Ραντεβού το ΣΚ», ο Γιάννης Τσιμιτσέλης υπογράμμισε ότι δεν πρόκειται να δεχτεί «μαθήματα φιλίας» από τον Ουγγαρέζο, τονίζοντας ότι «το κεφάλαιο αυτό έχει κλείσει».
«Δεν ξέρω αν με έκανε unfollow ο Δημήτρης Ουγγαρέζος. Δεν πιστεύω σε αυτά. Δεν έχω να πω κάτι στον Δημήτρη, ό,τι και να κάνει, να είναι καλά ο άνθρωπος. Αν με έκανε unfollow, δεν πειράζει. Θα αντέξω με αυτό», σημείωσε αρχικά ο ηθοποιός, προσθέτοντας: «Δεν καταλαβαίνω ακριβώς την έκρηξή του, αλλά για να το λέει, θα έχει δίκιο. Είναι τόσα χρόνια στον χώρο και οφείλω να εμπιστευτώ την έκρηξή του».
«Δεν θα μου κάνει μαθήματα φιλίας»
Ο Τσιμιτσέλης στη συνέχεια ανέβασε τους τόνους, ξεκαθαρίζοντας: «Δεν θα μου κάνει μαθήματα φιλίας ο Δημήτρης. Είναι η άποψή του, σεβαστή, πάμε παρακάτω. Όλοι μπορούν να κάνουν κριτική, αλλά μη μπλέκουμε τη φιλία. Αναλόγως πώς την κάνεις την κριτική».
Και κατέληξε: «Δεν θέλω να σχολιάσω κάτι άλλο για τον Δημήτρη. Έχει τελειώσει το κεφάλαιο Ουγγαρέζος για μένα. Να περνάει καλά, να κάνει φοβερές δουλειές, γιατί έχει πολύ ταλέντο και μπορεί να προσφέρει πολλά στον χώρο».
Η αφορμή της κόντρας
Η ένταση στις σχέσεις των δύο ανδρών ξέσπασε μετά την κριτική που άσκησε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος για την τηλεοπτική εκπομπή «Όπου υπάρχει Ελλάδα», την οποία παρουσιάζει φέτος ο Γιάννης Τσιμιτσέλης. Οι δηλώσεις του παρουσιαστή φαίνεται πως ενόχλησαν τον ηθοποιό, με αποτέλεσμα η μέχρι πρότινος φιλική τους σχέση να περάσει σε φάση οριστικής ρήξης.
