Μια από τις πιο ειλικρινείς του συνεντεύξεις παραχώρησε ο Απόστολος Γκλέτσος στην εκπομπή «Το ‘χουμε» του ΣΚΑΪ, όπου μίλησε ανοιχτά για τη σχέση του με τη δημοσιότητα, την εικόνα του “οξύθυμου” που «πούλαγε» στα media και το πώς η επιτυχία τον άλλαξε μέσα σε ένα βράδυ.
Ο ηθοποιός και πρώην δήμαρχος Στυλίδας δεν μάσησε τα λόγια του:
«Γνωρίζετε ελάχιστα πράγματα για εμένα και τη ζωή μου και δε χρειάζεται να ξέρετε περισσότερα. Ξέρετε ένα 3%, ίσα που μπαίνω στη Βουλή. Η δημοσιότητα ήταν για εμένα ένα εργαλείο, όχι αυτοσκοπός. Ήταν το μέσο για να πετύχω κάποια πράγματα πιο γρήγορα».
«Πουλούσα την εικόνα του οξύθυμου γιατί πουλούσε»
Με την ειλικρίνεια που τον χαρακτηρίζει, ο Απόστολος Γκλέτσος αποκάλυψε ότι η έντονη και οξύθυμη δημόσια εικόνα του ήταν συνειδητή επιλογή, ένα “προϊόν” που απλώς λειτουργούσε.
«Εγώ ποτέ δεν ήμουν οξύθυμος, αλλά είδα ότι πουλάει. Από τη στιγμή που βγήκα, το ρουφούσαν. Ειδικά αφού ανέβαινε ο λογαριασμός στην τράπεζα με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Ήταν ρόλος στη ζωή και στην κοινωνία. Τη δημόσια εικόνα μου τη χειρίστηκα μόνος μου, δεν είχα κανέναν δίπλα μου».
Με χιούμορ αλλά και αυτοκριτική, πρόσθεσε ότι ο πατέρας του συχνά τον μάλωνε:
«Ο πατέρας μου μού έλεγε “τι κάνεις, γιατί τσακώνεσαι με όλο τον κόσμο;”. Εγώ όμως ήμουν ένα χωριατόπαιδο που περπατούσε στον δρόμο και ο κόσμος το αποθέωνε. Ξαφνικά η τσέπη μου γέμισε με λεφτά».
«Δεν ήξερα να διαχειριστώ τη δημοσιότητα»
Ο ηθοποιός παραδέχτηκε πως δεν μπορούσε να διαχειριστεί τη φήμη και τη ξαφνική επιτυχία:
«Μου έλεγαν οι φίλοι μου ότι έχω ξεφύγει. Πάλεψα πολύ να γίνω ο άνθρωπος που είμαι σήμερα. Έφαγα πολλές φορές τα μούτρα μου και πλήρωσα το αντίτιμο».
Η ξαφνική δημοσιότητα, όπως είπε, του έδωσε πολλά, αλλά και του πήρε — την ηρεμία του και την αίσθηση του μέτρου:
«Κανείς δεν μας έμαθε πώς να διαχειριζόμαστε τη διασημότητα. Κανείς από αυτούς που μας δίδασκαν δεν είχε γίνει σταρ με τον τρόπο που γίναμε εμείς».
«Δεν θα ασχοληθώ ξανά με την πολιτική»
Αναφερόμενος στο κεφάλαιο της πολιτικής, ο Απόστολος Γκλέτσος ήταν κατηγορηματικός:
«Το μόνο θέσφατο είναι πως δεν θα ασχοληθώ ξανά με την πολιτική. Αν με δείτε να κάνω πίσω σε αυτό, επιτρέπω σε όποιον θέλει να με φτύσει στα μούτρα. Ό,τι μπορούσα να κάνω, το έκανα».
Ο Απόστολος Γκλέτσος δείχνει να βρίσκεται πλέον σε μια φάση εσωτερικής ισορροπίας, μακριά από τις εντάσεις και τους ρόλους που κάποτε τον καθόρισαν. Ειλικρινής και κατασταλαγμένος, παραδέχεται ότι η επιτυχία τον δίδαξε σκληρά, αλλά και ότι έπαιξε “ρόλους” όχι μόνο στη σκηνή, αλλά και στη ζωή.
