Κρεϊτσίκοβα και Σινιάκοβα παρέμειναν στον «θρόνο» τους

29
Ιανουάριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Οι Τσέχες, Μπάρμπορα Κρεϊτσίκοβα και Κατερίνα Σινιάκοβα, κατέκτησαν το Australian Open για δεύτερη διαδοχική χρονιά, επικρατώντας στον τελικό των Σούκο Αογιάμα και Ενα Σιμπαχάρα από την Ιαπωνία, με 6-4, 6-3.

    Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι Κρεϊτσίκοβα και Σινιάκοβα, έγιναν οι πρώτες παίκτριες που διατήρησαν τον τίτλο τους στην Μελβούρνη, μετά τις Ιταλίδες, Σάρα Εράνι και Ρομπέρτα Βίντσι, την περίοδο 2013-2014.

Πέρυσι μετά την επιτυχία τους στο πρώτο Grand Slam της χρονιάς, οι Τσέχες τενίστριες κατέκτησαν το Wimbledon και το US Open, ενώ πλέον, μετρούν συνολικά επτά τίτλους Grand Slam, καθώς έχουν στην συλλογή τους, τα τρόπαια από το Roland-Garros του 2018 και του 2021, καθώς και το Wimbledon του 2018.

Όμιλος AKTOR: Αναπτυξιακή δυναμική με διεθνή προσανατολισμό

Ο Όμιλος AKTOR υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα στρατηγικής χρηματοδότησής…

Καλλιθέα: Ταυτοποιήθηκε το θύμα της φονικής συμπλοκής, ήταν μόλις 15 ετών

Ταυτοποιήθηκε από την Αστυνομία το θύμα της αιματηρής συμπλοκής…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ