Ένα ακόμη περιστατικό ακραίας οδικής βίας σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης στου Ζωγράφου, όταν οδηγός λεωφορείου της Ο.ΣΥ. δέχθηκε επίθεση από οδηγό Ι.Χ. για μια ασήμαντη αφορμή: το γεγονός ότι δεν είχε ενεργοποιήσει το φλας κατά την εκκίνηση του οχήματος. Η λεκτική ένταση εξελίχθηκε σε ξυλοδαρμό, με τον οδηγό του λεωφορείου να μεταφέρεται τραυματισμένος στο νοσοκομείο.
Πώς εξελίχθηκε το περιστατικό
Το επεισόδιο σημειώθηκε μεταξύ 11:00 και 11:30 το πρωί, στο τέρμα της λεωφορειακής γραμμής 230 (Ακρόπολη – Ζωγράφου), επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου. Σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα της Ο.ΣΥ., Φώτη Νικολακόπουλο, η ένταση ξεκίνησε όταν ο οδηγός του λεωφορείου ξεκίνησε χωρίς να έχει ανάψει το φλας, προκαλώντας την οργισμένη αντίδραση οδηγού Ι.Χ. που βρισκόταν ακριβώς πίσω του.
Ο οδηγός του λεωφορείου συνέχισε το δρομολόγιο μέχρι την επόμενη στάση, όπου κατέβηκε με σκοπό να εξηγήσει και να ηρεμήσει την κατάσταση. Τότε, σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο οδηγός του Ι.Χ. βγήκε από το όχημά του και του επιτέθηκε, γρονθοκοπώντας τον.
Τραυματισμός και μεταφορά στο νοσοκομείο
Ο οδηγός υπέστη ελαφρύ τραυματισμό και μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για προληπτικές εξετάσεις. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι βρίσκεται εκτός κινδύνου, αλλά σε κατάσταση σοκ από την απρόκλητη επίθεση.
Οι Αρχές αναζητούν τον δράστη
Ο δράστης, ο οποίος σύμφωνα με μαρτυρίες ενδέχεται να είναι αλλοδαπός – χωρίς αυτό να έχει επιβεβαιωθεί επίσημα – εγκατέλειψε το σημείο και αναζητείται από τις αστυνομικές αρχές.
