ΑΕΚ: Βραβεύτηκαν Παππάς, Χατζηϊωάννου και Σαραντίτης

29
Ιανουάριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η ΠΑΕ ΑΕΚ -λίγο πριν το εναρκτήριο λάκτισμα του αποψινού (29/1) αγώνα με τον Άρη, στο πλαίσιο της 20ής αγωνιστικής του πρωταθλήματος Stoiximan Super League- βράβευσε τρεις επιχειρηματίες και ένθερμους φίλους της «κιτρινόμαυρης» ομάδας. Συγκεκριμένα, τους Πέτρο Παππά, Πόλυ Χατζηϊωάννου και Γιάννη Σαραντίτη.

Η βράβευση έγινε και στους τρεις για τη διαχρονική συνεισφορά τους στην ΠΑΕ και για τους δύο πρώτους, επιπλέον, για τη συμμετοχή τους στην ανέγερση της «OPAP Arena».

Ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Δημήτρης Μελισσανίδης, παρέδωσε και στους τρεις το μετάλλιο τιμής «Ο Χρυσός Δικέφαλος Αετός». Το οποίο, καθιερώθηκε από τον μεγλομέτοχο της ΠΑΕ και θα απονέμεται σε όσους προσφέρουν σημαντικό έργο στην ΑΕΚ.

Δ. Μελισσανίδης – Ν. Παππάς
Δ. Μελισσανίδης – Π. Χατζηιωάννου
Δ. Μελισσανίδης – Γ. Σαραντίτης

Στο Καλέντζι Αχαΐας το ΠΑΣΟΚ: Εκδήλωση για τα 30 χρόνια από την απώλεια του Ανδρέα Παπανδρέου

Σε κλίμα βαθιάς πολιτικής συγκίνησης και με το βλέμμα…

Μουντιάλ 2026: «Ελβετικό ρολόι» στο Βανκούβερ – Πρώτη στον όμιλο με σόου Μανζάμπι

Η Ελβετία επιβεβαίωσε την εξαιρετική της αγωνιστική κατάσταση και…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ