Παραμένει στο Metropolitan η Σία Κοσιώνη: Δεν αναμένεται εξιτήριο μέσα στην εβδομάδα

28
Ιανουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σταθερά βελτιωμένη, αλλά ακόμη υπό ιατρική παρακολούθηση, παραμένει η κατάσταση της υγείας της Σίας Κοσιώνη. Παρότι η πορεία της κρίνεται ενθαρρυντική μετά τη σοβαρή πνευμονία από πνευμονιόκοκκο που την ταλαιπώρησε, οι θεράποντες ιατροί εκτιμούν ότι το ενδεχόμενο εξιτηρίου εντός της εβδομάδας είναι μάλλον απίθανο.

Σία Κοσιώνη: Εκτός ΜΕΘ η δημοσιογράφος - Δεν παίρνει ακόμη εξιτήριο | LiFO

Η εικόνα της υγείας της και η νοσηλεία

Η γνωστή δημοσιογράφος νοσηλεύεται σε απλό θάλαμο του Metropolitan Hospital, έχοντας ξεπεράσει πλέον τον άμεσο κίνδυνο. Οι γιατροί παρακολουθούν καθημερινά την εξέλιξη της κατάστασής της και εμφανίζονται αισιόδοξοι, τονίζοντας ότι η ανάρρωση εξελίσσεται ομαλά, χωρίς επιπλοκές.

Ωστόσο, επισημαίνουν ότι η πνευμονία αποτελεί σοβαρή λοίμωξη και απαιτεί χρόνο, τόσο για την ολοκλήρωση της φαρμακευτικής αγωγής όσο και για τη σταδιακή επαναφορά των δυνάμεων του οργανισμού. Για τον λόγο αυτό, η παραμονή της στο νοσοκομείο κρίνεται απαραίτητη, παρά τη σαφή βελτίωση.

Στο πλευρό της ο Κώστας Μπακογιάννης

Δίπλα της βρίσκεται διαρκώς ο σύζυγός της, Κώστας Μπακογιάννης, στηρίζοντάς την σε κάθε στάδιο της αποθεραπείας της. Το οικογενειακό περιβάλλον θεωρείται καθοριστικό για την ψυχολογία της, στοιχείο που, σύμφωνα με τους γιατρούς, συμβάλλει θετικά στην ανάρρωση.

Η εικόνα της παρουσιάζει καθημερινή βελτίωση, με τη γενική της κατάσταση να σταθεροποιείται και την ανταπόκριση στη θεραπεία να χαρακτηρίζεται θετική.

About Metropolitan

Από το δελτίο ειδήσεων στη ΜΕΘ

Η περιπέτεια της υγείας της ξεκίνησε με συμπτώματα από τις αρχές της εβδομάδας, όπως υψηλό πυρετό και δυσκολία στην αναπνοή. Παρά την έντονη αδιαθεσία, την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου βρέθηκε κανονικά στις εγκαταστάσεις του ΣΚΑΪ στο Φάληρο, φορώντας προστατευτική μάσκα, με στόχο να παρουσιάσει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων.

Η επιδείνωση της κατάστασής της οδήγησε στη διακομιδή της στο Metropolitan και στην εισαγωγή της στη ΜΕΘ για προληπτικούς λόγους, ώστε να υπάρχει στενή παρακολούθηση της αναπνευστικής της λειτουργίας. Οι γιατροί είχαν εκτιμήσει από την πρώτη στιγμή ότι η λοίμωξη από πνευμονιόκοκκο είχε επιβαρύνει σημαντικά τον οργανισμό της.

Η ανταπόκριση στην αντιβίωση υπήρξε θετική ήδη από τα πρώτα 24ωρα, γεγονός που επέτρεψε τη μεταφορά της σε απλό θάλαμο και δημιούργησε συγκρατημένη αισιοδοξία για την πορεία της.

Η Σία Κοσιώνη συνεχίζει να αναρρώνει με σταθερά βήματα, με τους γιατρούς να δίνουν έμφαση στην υπομονή και τη σωστή αποκατάσταση, ώστε η επιστροφή της στην καθημερινότητα να γίνει με ασφάλεια και χωρίς βιασύνη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ