Δωρεάν Μετακίνηση ΑμεΑ: Ενισχύεται ο στόλος της ΟΣΥ – Έρχεται το ψηφιακό e-Booking

21
Απρίλιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Μια σημαντική αναβάθμιση στις κοινωνικές υπηρεσίες της Αττικής παρουσιάστηκε σήμερα, Τρίτη 21 Απριλίου 2026, με την ενίσχυση της Ειδικής Υπηρεσίας Μετακίνησης Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ). Παρουσία του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, η διοίκηση της ΟΣΥ παρουσίασε τα νέα υπερσύγχρονα οχήματα που υπόσχονται να υπερδιπλασιάσουν τις εξυπηρετούμενες διαδρομές.

 Ο νέος στόλος και η αύξηση της δυναμικότητας

Με την προσθήκη 7 νέων ειδικών οχημάτων (Mercedes-Benz Sprinter), ο συνολικός στόλος της υπηρεσίας αριθμεί πλέον 10 οχήματα. Η εξέλιξη αυτή αλλάζει ριζικά τα δεδομένα εξυπηρέτησης:

  • Στόχος: Από 5.500 μετακινήσεις ετησίως, η υπηρεσία στοχεύει πλέον στις 12.000 – 13.000 διαδρομές.

  • Ωφελούμενοι: Αναμένεται να εξυπηρετούνται 6.000 συμπολίτες μας, έναντι των 3.000 που υποστηρίζονταν μέχρι σήμερα.

Τα χαρακτηριστικά των νέων οχημάτων:

  • 5 οχήματα 20 θέσεων: Με δυνατότητα μεταφοράς έως 12 επιβατών και 2 αμαξιδίων ταυτόχρονα.

  • 2 οχήματα 11 θέσεων: Ευέλικτα οχήματα που μπορούν να μεταφέρουν 2 αμαξίδια και 3 καθήμενους επιβάτες.

  • Εξοπλισμός: Ράμπες, ανυψωτικές πλατφόρμες και προηγμένα συστήματα ασφαλείας.

Ψηφιακός μετασχηματισμός: Τέλος στην αναμονή των τηλεφώνων

Η σημαντικότερη καινοτομία που προανήγγειλε ο κ. Κυρανάκης είναι η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή μέσω της πλατφόρμας e-Booking. Σύντομα, οι δικαιούχοι θα μπορούν να παρακάμπτουν τον παραδοσιακό τηλεφωνικό προγραμματισμό και να χρησιμοποιούν μια ειδική εφαρμογή (app) που θα προσφέρει:

  1. Online κρατήσεις: Δημιουργία προσωπικού προφίλ και κράτηση δρομολογίου μέσω κινητού.

  2. Live Tracking: Ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για την ακριβή ώρα άφιξης του οχήματος.

  3. Διασύνδεση με gov.gr: Αυτόματη πιστοποίηση των δικαιωμάτων μετακίνησης για απόλυτη διαφάνεια.

«Καθήκον μας η ανθρωπιά»

Ο κ. Κυρανάκης τόνισε ότι η πρόσβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι δωρεάν για τα άτομα με αναπηρία και ότι πλέον το σύνολο του συμβατικού στόλου της ΟΣΥ διαθέτει ράμπες.

«Το νόημα της πολιτικής είναι να βλέπεις το πρόβλημα, να εργάζεσαι αθόρυβα και να δίνεις τις υπηρεσίες στον πολίτη. Ο αγώνας για προσβασιμότητα δεν σταματά εδώ, είναι καθήκον μας προς την κοινωνία να δείξουμε την ανθρωπιά μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο αναπληρωτής υπουργός.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου, υπενθύμισε ότι η υπηρεσία έχει διανύσει πάνω από 1,6 εκατομμύριο χιλιόμετρα από το 2006, αποτελώντας κρίσιμο στήριγμα για τη μετακίνηση προς νοσοκομεία, χώρους εργασίας και πολιτισμού.

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

Institute of Life – IASO: «Νοιάσου για την Γονιμότητά σου»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Golden Hall, τον πιο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ