Συνάντηση Μητσοτάκη με τον Υπ. Εξωτερικών της Αιγύπτου, Σαμέχ Σούκρι

11
Απρίλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η περαιτέρω ενίσχυση των στρατηγικών σχέσεων Ελλάδας-Αιγύπτου βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο Μέγαρο Μαξίμου με τον υπουργό Εξωτερικών της Αιγύπτου Σαμέχ Σούκρι, ο οποίος επισκέπτεται την Αθήνα.

Στο πλαίσιο της συνάντησης αυτής συζητήθηκε ακόμη η πρόοδος του στρατηγικής σημασίας του έργου ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδος-Αιγύπτου «GREGY Interconnector».

Τέλος, αντηλλάγησαν απόψεις για τις διεθνείς και περιφερειακές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένων των τελευταίων εξελίξεων στην Ουκρανία, την Ανατολική Μεσόγειο και τη Λιβύη.

Θάνος Πλεύρης: Απελαύνεται μετανάστης γιατί με βίντεο καλούσε παράνομους να μεταβούν στο Ναύπλιο

Την ανάκληση της άδειας διαμονής αλλοδαπού και την έναρξη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ