4χρονος χρειάστηκε διακομιδή από το Καστελόριζο στην Ρόδο, εν τέλει πήγε στην Τουρκία για ορθοπεδικό

24
Απρίλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Όπως καταγγέλλει η μόνιμη κάτοικος του νησιού:

«Είμαστε όλοι οι πολιτικοί κοντά στα νησιά και πόσο μάλλον εδώ κάτω σε εμάς. Ένα αγοράκι χτύπησε, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες εδώ, αλλά έπρεπε να μεταφερθεί αμέσως στη Ρόδο. Το αποτέλεσμα;

Να καλούν το ΕΚΑΒ και να μην απαντά. Θες να μάθεις την κατάληξη; Ήρθε τουρκικό σκάφος που κάλεσαν οι ντόπιοι, πήρε το παιδί απέναντι και αυτή τη στιγμή ταξιδεύουν για Αττάλεια γιατί στο Κας (πόλη απέναντι από το Καστελόριζο) δεν υπήρχε ορθοπεδικός. Πώς σου φαίνεται; Ξανά γυρίσαμε πίσω τότε που εγχειρίστηκε μια φίλη μου με σκωληκοειδίτιδα. Η ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο. Σε εμάς, με τον 87 χρόνων παππού μου, έκανε να έρθει ελικόπτερο 24 ώρες με πνευμονικό οίδημα και λέω εδώ τώρα που είναι ένα παιδάκι 4 χρόνων και δεν απάντησαν ποτέ. Ντροπή μας σαν λαός. Ντρέπομαι που ζω σε αυτή τη χώρα που μας έχει ξεγραμμένους και πάμε και ζητάμε βοήθεια από τους γείτονες Τούρκους; Σοβαρά τώρα; ΜΟΝΟ ΨΗΨΟΥΣ θέλουν να ζητάνε. Ας κοπιάσουν.

Δε θα ήθελα να αναφερθεί πουθενά το όνομα μου σε παρακαλώ γιατί δεν ξέρω οι γονείς αν θα ήθελαν αυτή τη χρονική στιγμή να πάρουν θέση, αλλά θέλω να μαθευτεί και να μη νομίζουν κάποιοι ότι κάνουν δουλειά στα υποτιθέμενα υπουργεία, γιατί δεν κάνουν τίποτα απολύτως. Μόνο να πιάνουν χώρο στην κοινωνία. Αγανάκτηση και θυμός μιλάνε αυτή τη στιγμή από όλους εδώ στο νησί. Θα φύγουμε όλοι από εδώ θα ερημώσει και θα λένε μετά μας το πήραν οι Τούρκοι. Λυπάμαι πραγματικά. Και πάλι συγνώμη για τον τόνο και την ώρα αλλά έπρεπε να ακουστεί αυτό το περιστατικό για να μάθουν όλοι ότι εδώ θα πεθάνουμε αβοήθητοι».
Πηγή: Debater, τα στοιχεία της καταγγέλλουσας φέρονται να είναι στην διάθεσή τους.

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ