«Για μένα αυτή η στιγμή είναι ξεχωριστή. Σας ευχαριστώ. Δημήτρη (σ.σ. Μελισσανίδη) σε ευχαριστώ για την εμπειρία ζωής. Ευχαριστώ όλους τους παίκτες μου και τους ανθρώπους της ΑΕΚ. Το μόνο όνειρο που είχα ήταν να δω την οικογένεια της ΑΕΚ με αυτόν τον τρόπο. Είναι η πρώτη φορά ως προπονητής που δεν μπορώ να είμαι μαζί με τον πατέρα μου. Έχω πάρα πολύ δυνατά συναισθήματα», υπογράμμισε αρχικά και συνέχισε λέγοντας:
«Από την πρώτη μέρα που ήρθα στη συνάντηση με τον πρόεδρο, δεν τον έπεισα και έπρεπε να επιστρέψω. Έτσι ήρθα δύο φορές. Τη δεύτερη φορά μου δείξανε το γήπεδο που ακόμα δεν είχε τελειώσει. Την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκα εκεί, οραματίστηκα αυτό που θα συμβεί. Όταν με κάλεσε η ΑΕΚ ήθελα να έρθω στην Ευρώπη και να έρθω σε αυτή την ομάδα. Δεν έκανα κανένα λάθος. Η ΑΕΚ με έκανε ευτυχισμένο. Εδώ βρήκα την οικογένειά μου».
