Οι πολιτευτές, τα στελέχη, αλλά και οι εργαζόμενοι που βρίσκονται στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, στην οδό Πειραιώς, επιλέγουν τα τραγούδια του Διονύση Σαββόπουλου, που δέχθηκε αήθη επίθεση τις προηγούμενες ημέρες, για να «γιορτάσουν» την διαφαινόμενη νίκη στην εκλογές της 21ης Μάϊου!
Σημειώνεται πως έως τώρα η Νέα Δημοκρατία φαίνεται να αγγίζει ακόμη και το 40%, έναντι του ΣΥΡΙΖΑ που φαίνεται πως κατακρημνίζεται!
Το τραγούδι που ηχεί στους διαδρόμους των γραφείων της Νέας Δημοκρατίας, στην οδό Πειραιώς, είναι το «Ας κρατήσουν οι χοροί».
Θα μπορούσες να το πεις και μια ηθική δικαίωση για τον αγαπημένο Νιόνιο – όλων – των Ελλήνων!
