Ένα… σταθμευμένο οπλοστάσιο εντόπισαν χθες (8/6) αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. στον Νέο Κόσμο.
Σε περιπολία τους έκαναν εξακρίβωση στα στοιχεία σταθμευμένου αυτοκινήτου και διαπίστωσαν πως είχε κλαπεί από την περιοχή της Νίκαιας. Ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία και εντοπίστηκε η ιδιοκτήτριά του, η οποία είχε δηλώσει την κλοπή και είχε εισπράξει τη σχετική αποζημίωση.
Η ΕΛ.ΑΣ. απευθύνθηκε στην ασφαλιστική εταιρεία, γερανός της οποίας μετέφερε το όχημα στο Αστυνομικό Τμήμα Νέου Κόσμου. Εκεί έγινε έλεγχος και εντός του βρέθηκαν 2 Καλάσνικοφ, δύο αλεξίσφαιρα, δύο πιστόλια και φυσίγγια. Προφανώς, αμέσως σήμανε συναγερμός στις Αρχές.
Τα ευρύματα μεταφέρθηκαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για να ελεγχθεί αν τα όπλα έχουν χρησιμοποιηθεί. Πηγές της αστυνομίας χαρακτηρίζουν πολύ σοβαρή την υπόθεση, αφού πρόκειται για βαρύ οπλισμό. Την προανάκριση της υπόθεσης έχει αναλάβει η Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής.
