Σύγκρουση οχήματος αμαξοστοιχία έγινε σήμερα (11/7), πριν από λίγο, στην Ιερά Οδό.
Το επιβατικό όχημα παραβίασε τις μπάρες στη διασταύρωση της σιδηροδρομικής γραμμής και συγκρούστηκε με τη διερχόμενη αμαξοστοιχία 1325.
Στην περιοχή έχουν μεταβεί αστυνομία και ασθενοφόρο. Σύμφωνα με ενημέρωση της Hellenic Train δεν υπάρχει τραυματισμός.
Είναι πιθανές οι καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων.
