Συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Αργεντινής ο Κυριάκος Μητσοτάκης

18
Ιούλιος
2023
Στο Βερολίνο σήμερα ο πρωθυπουργός για τη σύνοδο του ΕΛΚ

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον Πρόεδρο της Αργεντινής Αλμπέρτο ‘Ανγκελ Φερνάντες στο περιθώριο της Συνόδου Ε.Ε.- κρατών Λατινικής Αμερικής και Καραϊβικής (CELAC) στις Βρυξέλλες.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης συνάντησης του Πρωθυπουργού με τον Πρόεδρο της Αργεντινής συζητήθηκε η βούληση ενίσχυσης των διμερών σχέσεων ιδιαίτερα στον τομέα του εμπορίου, αλλά και η δυναμική ελληνική κοινότητα Αργεντινής ως γέφυρα ανάμεσα στις δύο χώρες.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε τη σημασία συνεργασίας με τις χώρες Λατινικής Αμερικής και Καραϊβικής, μεταξύ άλλων, για την αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων όπως η κλιματική κρίση.

Ο Πρωθυπουργός ευχαρίστησε τον Πρόεδρο της Αργεντινής για τη στήριξη της χώρας του στην ελληνική υποψηφιότητα για το Συμβούλιο Ασφαλείας (2025-26).

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ