Ενόψει του νέου κύματος καύσωνα που θα επισκεφτεί (και) τη χώρα μας, το υπουργείο Αθλητισμού προχώρησε σε συστάσεις για την αποφυγή δυσάρεστων συνεπειών από τις υψηλότατες θερμοκρασίες.
Σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται: «Κατά το προσεχές διάστημα, από την Πέμπτη 20 Ιουλίου έως την Κυριακή 23 Ιουλίου, συνιστάται η αποφυγή υπαίθριων αθλητικών δραστηριοτήτων (προπονήσεις ή αγώνες) εξαιτίας του επερχόμενου κύματος καύσωνα και των υψηλών θερμοκρασιών που θα επικρατήσουν, ειδικά τις πρωινές, μεσημεριανές και πρώτες απογευματινές ώρες.
Παράλληλα, συνιστάται η λήψη κατάλληλων προληπτικών μέτρων από τις Ομοσπονδίες που έχουν αγωνιστικές δράσεις κατά το προαναφερόμενο διάστημα (αναβολή αγώνων, μετάθεση ώρας ή και αλλαγή χώρου διεξαγωγής).
Ειδικά για αγώνες που διεξάγονται σε ανοικτά στάδια πεδινών περιοχών, συνιστάται να εξετάσουν σοβαρά το ενδεχόμενο αναβολής τους».
