Με φυλάκιση ενός χρόνου, με τριετή αναστολή και 1.000 ευρώ πρόστιμο ο καθένας τιμωρήθηκαν οι Ρουμάνοι οπαδοί που συνελήφθησαν εχθές στα σύνορα, στην περιοχή του Προμαχώνα.
Οι Ρουμάνοι οπαδοί είχαν ως τελικό προορισμό την Αθήνα, με σκοπό να παρακολουθήσουν τον αγώνα Ολυμπιακός – Γκενκ στο γήπεδο “Γεώργιος Καραϊσκάκης”.
Οι καταδικασθέντες άσκησαν έφεση, ενώ κατά την απολογία τους ισχυρίστηκαν πως ήρθαν στην Ελλάδα, συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη για διακοπές, με αφορμή τον γάμο του ενός τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Σχετικά με το μαχαίρι που βρέθηκε πάνω του, είπαν πως το κατείχαν για να κόβουν τα τρόφιμα που θα αγόραζαν στο ταξίδι. Τέλος, παραδέχθηκαν πως είναι οπαδοί της Πετρολούλ και πως πολλοί οπαδοί έχουν σχέσεις με άλλους οπαδούς στην Ευρώπη.
