Συγχαρητήρια Κυριάκου Μητσοτάκη στον Μίλτο Τεντόγλου και την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη

24
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον Μίλτο Τεντόγλου και την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη που κέρδισαν σήμερα μετάλλια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου στη Βουδαπέστη. Σε ανάρτησή του στο twitter, ανέφερε ότι σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνά η πατρίδα μας, οι αθλητές μας, μας έκαναν υπερήφανους και αισιόδοξους.

Συγκεκριμένα ο κ.Μητσοτάκης αναφέρει στην ανάρτηση του:

“Θερμά συγχαρητήρια στον «χρυσό» Μίλτο Τεντόγλου και στην «χάλκινη» Αντιγόνη Ντρισμπιώτη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου. Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνά η πατρίδα μας, μας έκαναν για ακόμα μία φορά υπερήφανους και μας γέμισαν αισιοδοξία”.

Καλλιθέα: Δολοφόνησαν ανήλικο με μαχαίρι στο στήθος

Ένας νεαρός έχασε τη ζωή του σε αιματηρή συμπλοκή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ