Επεισόδιο με πυροβολισμούς σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής έξω από το 16ο Λύκειο Αθηνών, στην περιοχή της Πανόρμου. Περίπου στις 20:15 ειδοποιήθηκε το κέντρο Άμεσης Δράσης, όπου κι έσπευσαν στο σημείο άμεσα δυνάμεις, οι οποίες όμως δεν εντόπισαν κάποιον τραυματία αλλά ούτε και κάλυκες.
Στην συνέχεια ενημερώθηκαν οι αρχές ότι μεταφέρθηκαν δύο άτομα με τραύματα από όπλο στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός.
Συγκεκριμένα μια 20χρονη μετέβη με ταξί στο νοσοκομείο με τραύμα στο μηρό, ενώ ένας 32χρονος Αλβανός, που έφτασε στο νοσοκομείο με όχημα φίλου του, νοσηλεύεται με τραύμα στον ώμο.
Την υπόθεση έχει αναλάβει η Διεύθυνση Ασφάλειας Αθηνών.
