Συνάντηση του Μ. Χρυσοχοΐδη με την Ένωση Ασθενών Ελλάδος

21
Σεπτέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

O Υπουργός Υγείας Μ. Χρυσοχοΐδης συναντήθηκε σήμερα με εκπροσώπους της Ένωσης Ασθενών Ελλάδος. Στη συνάντηση παρευρέθηκε και η Γενική Γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν Βιλδιρίδη.

Οι εκπρόσωποι των Ενώσεων του παρουσίασαν τις προτάσεις τους οι οποίοι ως ειδικοί πιστεύουν πως θα βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών υγείας. Τον ευχαρίστησαν επίσης για το ενδιαφέρον που έχει επιδείξει από την πρώτη ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά του, στην επίλυση των ζητημάτων τους.

Από την πλευρά του ο υπουργός Υγείας τους ζήτησε να στηρίξουν την ήδη καλή συνεργασία που έχουν έως τώρα. Τέλος, τους κάλεσε να γίνουν οι θεσμικοί συνομιλητές σε θέματα πολιτικών που προωθεί το υπουργείο Υγείας.

«Μέσα από την ενεργή συμμετοχή σας θα βοηθήσετε, ώστε να προωθήσουμε μεταρρυθμίσεις, να δημιουργήσουμε ένα σύστημα υγείας λειτουργικό και σύγχρονο με χαρακτηριστικά πρόσβασης για όλους τους ασθενείς και τις καλύτερες δυνατές παρεχόμενες υπηρεσίες»,

κατέληξε χαρακτηριστικά ο κ.Χρυσοχοΐδης.

Lidl Ελλάς: Επένδυση 7,7 εκατ. ευρώ για νέο κατάστημα στη Σκιάθο

Το δυναμικό πλάνο ανάπτυξης του δικτύου της συνεχίζει με…

Μουντιάλ 2026: «Πρωτιά» για το Βέλγιο που «σκόρπισε» τη Νέα Ζηλανδία

Χάρη σε δύο γκολ του Τροσάρ, το Βέλγιο συνέτριψε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ