Διορθωτική ήταν η συνεδρίαση της Πέμπτης, με πτώση σε μεγάλο μέρος των μετοχών, αλλά όχι μεγάλη. Δεν ήταν μία κακή συνεδρίαση κατά τη γνώμη των αναλυτών, υπό την έννοια ότι δεν σηματοδοτεί επιδείνωση της ψυχολογίας και έναρξη πωλήσεων.
Υπήρχαν κέρδη προς κατοχύρωση και η συνεδρίαση αυτή βοηθούσε τους βραχυπρόθεσμους να πάρουν ρευστότητα, καθώς λειτουργούσε σαν πώληση των
νέων, αφού αγοράστηκαν καλές ειδήσεις όπως για παράδειγμα τα νέα υψηλά δεκαετίας, το roadshow της Νέας Υόρκης ή το νέο πλάνο της ΔΕΗ και τα κέρδη της Mytilineos.
