Εγκαίνια για τον σταθμός αποθήκευσης και αεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στο Άσπρο Σκύδρας

12
Ιούλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το LNG , δηλαδή το υγροποιημένο φυσικό αέριο, είναι απαραίτητο για την ενεργειακή κάλυψη της Ελλάδας από την στιγμή που σταμάτησε να εμπορεύεται ρωσικό φυσικό αέριο λόγω της εισβολής στα Ουκρανικά εδάφη. Μετά από τον σταθμό στην Αλεξανδρούπολη, εγκαινιάστηκε, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ στο Άσπρο Σκύδρας ο νέος σταθμός αποθήκευσης και αεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), που ανέπτυξε ο Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ) Α.Ε., μέσω του οποίου θα τροφοδοτηθούν τουλάχιστον 3.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις της Σκύδρας και της Έδεσσας.

Ήδη έχει συνδεθεί στο δίκτυο το νοσοκομείο Έδεσσας και δύο βιομηχανίες κονσερβοποιίας στην περιοχή του Μαυροβουνίου. Οι συγκεκριμένες εγκαταστάσεις θα βοηθήσουν στο να αμβλυνθεί η ενεργειακή απομόνωση της περιοχής, στο να γίνουν πιο ανταγωνιστικές οι βιομηχανίες της Πέλλας και θα δώσουν «ανάσα» στα νοικοκυριά στο ζήτημα της θέρμανσης.

Το επόμενο διάστημα με φυσικό αέριο αναμένεται να τροφοδοτηθεί και η Νάουσα όπου θα εγκατασταθεί δεύτερος σταθμός LNG από τον ΔΕΣΦΑ.

Παρόντες στην εκδήλωση των εγκαινίων ήταν ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, Διονύσης Σταμενίτης, ο αντιπεριφερειάρχης Πέλλας, Ιορδάνης Τζαμτζής καθώς και οι δήμαρχοι της περιοχής, βουλευτές και φορείς.

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ