Σε «περίοδο ταύρου» έχει εισέλθει το ΧΑ (Χρηματιστήριο Αθηνών) όπως επιβεβαίωσε η συνεδρίαση της Δευτέρας, καθώς ο Γενικός Δείκτης κερδίζει έδαφος και βρέθηκε πάνω από τις 1.482 μονάδες. Η άνοδος προέκυψε μετά από ισχυρή απόδοση στις τραπεζικές μετοχές, καθώς και τον ΟΤΕ, ενώ έχουν επανακάμψει οι μετοχές στον κλάδο της ενέργειας που έχοντας διορθώσει έχουν αυξήσει τα ανοδικά τους περιθώρια. Ειδικά όμως οι τράπεζες είναι ο κλάδος που προσελκύει την προσοχή των επενδυτών, καθώς έχουν βρεθεί σε εξαιρετική συγκυρία. Κινήθηκαν όλες ανοδικά, πρωταγωνίστησαν σε συναλλαγές και σημειώνουν όλες υψηλά περιόδου.
Θετικό είναι ακόμα το γεγονός ότι η άνοδος στο ΧΑ είχε αυτή τη φορά τη συμπαράσταση των αγορών στην Ευρώπη, ενώ συνδυάστηκε με αύξηση των «καθαρών» συναλλαγών στο ταμπλό χωρίς τα πακέτα, πάνω από τα 90 εκατ. ευρώ. Ο τζίρος συνολικά είναι μάλλον μέτριος για αυτά τα επίπεδα τιμών, αλλά με βάση τη χρονική περίοδο και τις συναλλαγές των προηγούμενων ημερών, δείχνει ότι οι επενδυτές επανακάμπτουν, για να συμμετέχουν στην προσπάθεια ανοδικής διάσπασης.
