Καμπανάκι της ΑΑΔΕ σε 50.000 επιχειρήσεις για την υποχρέωση διασύνδεσης POS – ταμειακών συστημάτων

Η επιστολή υπενθυμίζει την προθεσμία της 30ής Σεπτεμβρίου και τα πρόστιμα
13
Σεπτέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στην αποστολή 50.371 υπενθυμιστικών e-mails σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις, που δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμα τη διασύνδεση των ταμειακών τους συστημάτων με τα POS, που διαθέτουν, προχώρησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

Στην επιστολή υπενθυμίζεται ότι:

• Η προθεσμία για τη διασύνδεση εκπνέει στις 30 Σεπτεμβρίου.
• Το πρόστιμο για τη μη διασύνδεση είναι από 10.000 έως 20.000 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία των βιβλίων.

Η ΑΑΔΕ καλεί τις επιχειρήσεις να προγραμματίσουν άμεσα ραντεβού με τον συνεργάτη τους, που κατασκευάζει ή υποστηρίζει τεχνικά το Εμπορικό/Λογιστικό πρόγραμμα διαχείρισης (ERP), που χρησιμοποιούν, για τη διασύνδεση των POS τους, με το ERP, το οποίο συνεργάζεται με Φορολογικό Ηλεκτρονικό Μηχανισμό τους (ΦΗΜ) ή τον Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.

Μόντρεαλ: Δύο νεκροί από τα πυρά, ο δράστης της επίθεσης σκοτώθηκε από την αστυνομία

Δύο άνθρωποι, ένας κάτοικος και ένας αστυνομικός, έχασαν χθες,…

Μουντιάλ 2026: Η Αγγλία… ξαναβρήκε τον Τζουντ Μπέλιγχαμ

Μετά από αρκετή ταλαιπωρία λόγω τραυματισμών, επικρίσεις και αμφιβολίες,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ