Αρκετά βελτιωμένη εικόνα παρουσίασε το ΧΑ την Τρίτη με αύξηση των συναλλαγών και μεγαλύτερο βήμα ανόδου που έκανε ο Γενικός Δείκτης κινούμενος προς τον πρώτο στόχο του στις 1.430-1.435 μονάδες, μετά την υποχώρηση τις προηγούμενες ημέρες στη ζώνη των 1.400 μονάδων.
Οδηγός της ανοδικής κίνησης ήταν και πάλι οι τράπεζες και ο ΟΤΕ, που πλαισιώθηκαν από τις μετοχές της ΔΕΗ, της Lamda όπως επίσης και τις μετοχές των Cenergy, ΤΙΤΑΝ, Jumbo, Metlen και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Οι αποδόσεις στις τράπεζες ήρθαν ξανά από την Alpha Bank, ενώ στο τιμόνι της ανόδου ήταν η Εθνική Τράπεζα. Αυτή τη φορά διόρθωσε η Eurobank, που οι αγοραστές της όμως απορρόφησαν αρκετά πακέτα, φέρνοντας τη μετοχή στην πρώτη θέση του τζίρου.
Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο στο businessvoice.gr
