Τα 35 νέα λεωφορεία που ενσωματώνονται σήμερα στον στόλο αστικών συγκοινωνιών της Αττικής ξεκινούν τα δρομολόγιά τους, εξυπηρετώντας περιοχές όπως οι Δήμοι Αχαρνών, Μεταμόρφωσης, Νέας Ιωνίας, Κηφισιάς, Διονύσου, Μαραθώνα και Ωρωπού. Με την προσθήκη αυτών των οχημάτων, ο συνολικός αριθμός των νέων λεωφορείων που έχουν δρομολογηθεί στις περιαστικές γραμμές ανέρχεται στα 110.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, επισκέφθηκε το αμαξοστάσιο των Αχαρνών για να επιβλέψει την έναρξη των δρομολογίων, συνοδευόμενος από εκπροσώπους του ΟΑΣΑ και τοπικούς φορείς. Όπως τόνισε, τα λεωφορεία αυτά είναι σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και έρχονται να ενισχύσουν τις συγκοινωνιακές υπηρεσίες που παρέχονται στους πολίτες.
Η ανανέωση του στόλου είναι η πρώτη από το 2009 και αναμένεται να συνεχιστεί, με τον στόχο να φτάσουν τα 950 νέα λεωφορεία μέχρι το καλοκαίρι του 2025.
