Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, συναντήθηκε σήμερα με τον Κυβερνήτη της Ιντιάνα, Έρικ Χόλκομπ, καθώς και με τον Πρέσβη των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Τζορτζ Τσούνη. Στη συνάντηση συμμετείχε και η Γενική Γραμματέας Ιδιωτικών Επενδύσεων, Στελλίνα Σιαράπη, καθώς και ο Γενικός Διευθυντής Στρατηγικών Επενδύσεων, Γιώργος Παπαγιαννόπουλος.
Ο κ. Χόλκομπ είναι επικεφαλής αμερικανικής αντιπροσωπείας που ταξίδεψε στη χώρα μας, μαζί με εκπροσώπους από τις Πολιτείες της Καλιφόρνιας, του Κονέκτικατ, του Ιλινόις, του Κεντάκι, του Μιζούρι και του Οχάιο που επίσης ήταν παρόντες στη συνάντηση.
Συνάντηση σήμερα με αντιπροσωπεία των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ελλάδα με επικεφαλής τον Κυβερνήτη της Ιντιάνα, Έρικ Χόλκομπ, καθώς και με τον καλό φίλο και Πρέσβη των ΗΠΑ στη χώρα μας, Τζορτζ Τσούνης.(νήμα)
— Τάκης Θεοδωρικάκος (@theodorikakosp) October 16, 2024
