Δεύτερη διαδοχική ανοδική συνεδρίαση πέτυχε το ΧΑ, για πρώτη φορά από τις 26 Σεπτεμβρίου, με δύναμη από τις 3 συστημικές τράπεζες πλην της Εθνικής που έφεραν στον τραπεζικό δείκτη μεγαλύτερα κέρδη από το Γενικό και το μεγάλο δείκτη FTSE!
Δεν ήταν τίποτα τρομερό, αλλά επιτεύχθηκε παρά το γεγονός ότι τα δύο βαρύτερα χαρτιά του Γενικού Δείκτη, η Εθνική Τράπεζα και η Coca-Cola έκλεισαν πτωτικά και παρά τη μάχη που έδωσαν σορτάκηδες σε συγκεκριμένες μετοχές προσπαθώντας να χαλάσουν το κλίμα εκμεταλλευόμενοι την αστάθεια που παρατηρείται στη μετοχή της Εθνικής Τράπεζας μετά το placement και χρησιμοποιώντας την για να κρύβουν τις κινήσεις τους σε άλλους τίτλους με βάρος, ενώ επιστράτευσαν την Coca-Cola για να κλείσει με αντίθετο πρόσημο από ότι στο Λονδίνο.
Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο στο businessvoice.gr
