Αυξημένη κατά 14 εκατ. ευρώ η Εξισωτική Αποζημίωση

25
Νοέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αυξημένη κατά 14 εκατ. ευρώ είναι η Εξισωτική Αποζημίωση μετά από απόφαση που υπέγραψε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιώργος Γεωργαντάς, προκειμένου να καλυφθούν όσοι πληρούσαν τα κριτήρια ένταξης στην 1η κατάταξη μετά από την αξιολόγηση των αιτήσεων.

Η Δημόσια Δαπάνη της Εξισωτικής Αποζημίωσης ανέρχεται σε 264.000.000 ευρώ, κατόπιν αυξήσεως του ποσού κατά 14.000.000 ευρώ για την κάλυψη των αναγκών όλων των εγκεκριμένων παραγωγών, και κατανέμεται στα Υπομέτρα ως εξής:

Υπομέτρο 13.1: 187.000.000 ευρώ,

Υπομέτρο 13.2: 65.000.000 ευρώ,

Υπομέτρο 13.3: 12.000.000 ευρώ.

Στόχος του μέτρου είναι η ενίσχυση ετησίως των γεωργών των ορεινών περιοχών και άλλων περιοχών που αντιμετωπίζουν φυσικά ή άλλα ειδικά μειονεκτήματα, προκειμένου να αποζημιωθούν οι γεωργοί αυτοί για το σύνολο των προσθέτων δαπανών και την απώλεια εισοδήματος που σχετίζονται με τα μειονεκτήματα της γεωργικής παραγωγής στις εν λόγω περιοχές.

Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Έρχονται 80 επιπλέον αστυνομικοί για πεζές περιπολίες στο κέντρο της Αθήνας

Σημαντική ενίσχυση των αστυνομικών δυνάμεων στην «καρδιά» της πρωτεύουσας…

Βιβλική καταστροφή στη Βενεζουέλα: Ισοπεδώθηκαν πόλεις από διπλό ισχυρότατο σεισμό 7,5 Ρίχτερ

Εφιαλτικές στιγμές βιώνει η Βενεζουέλα μετά το χτύπημα ενός…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ