Υποχώρησε το ΧΑ για τρίτη διαδοχική συνεδρίαση και έτσι έχει απωλέσει το μεγαλύτερο μέρος των κερδών από το πρόσφατο rebound που πυροδότησαν τα αποτελέσματα των τραπεζών και το ράλι στις διεθνείς αγορές, επιστρέφοντας πάνω από τις 1.400 μονάδες. Οι πωλητές ρευστοποιούσαν μετοχές Εθνικής και Πειραιώς και οι πιέσεις επεκτάθηκαν και στις άλλες τράπεζες και στο σύνολο του ταμπλό.
Από τα 25 blue chips του μεγάλου δείκτη FTSE μόλις 6 μετοχές έκλεισαν ανοδικά την Παρασκευή. Οι μετοχές που αντιστάθηκαν κλείνοντας με άνοδο ήταν ο ΟΤΕ ο ΟΠΑΠ και η Lamda, ενώ θετικά έκλεισαν επίσης οι μετοχές των ΔΑΑ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή.
Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο σήμερα στο businessvoice.gr
