Ο ΟΔΔΗΧ επανεκδίδει 10ετές ομόλογο για να αντλήσει 250 εκατ. ευρώ

Για τα ομόλογα δε θα δοθεί καμία προμήθεια
19
Νοέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το ελληνικό δημόσιο βγαίνει στις αγορές, καθώς έχει προγραμματίσει για αύριο Τετάρτη 20 Νοεμβρίου δημοπρασία για την επανέκδοση 10ετούς κρατικού ομολόγου, λήξεως 15 Ιουνίου 2034. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημόσιου Χρέους (ΟΔΔΗΧ), το σταθερό επιτόκιο είναι 3,375%, ενώ οι τίτλοι θα διαπραγματευτούν σε άυλη μορφή.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, σκοπός της επανέκδοσης είναι η ικανοποίηση της επενδυτικής ζήτησης και ταυτόχρονα η διευκόλυνση της λειτουργίας της δευτερογενούς αγοράς ομολόγων.

Το ποσό που θα δημοπρατηθεί θα είναι έως 250 εκατομμύρια ευρώ και η ημερομηνία διακανονισμού θα είναι η Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024.

Στη δημοπρασία θα συμμετάσχουν μόνον Βασικοί Διαπραγματευτές (Β.Δ.) με υποβολή, μέσω της ΗΔΑΤ, αποκλειστικά μέχρι 5 ανταγωνιστικών προσφορών έκαστος, που θα πρέπει να υποβληθούν έως τη 12:00 μεσημβρινή (μ.μ.), τοπική ώρα, της 20ης Νοεμβρίου 2024 και οι οποίες ικανοποιούνται μέχρι του ύψους του δημοπρατούμενου ποσού, στην τιμή της τελευταίας προσφοράς που γίνεται δεκτή στη δημοπρασία.
Επισημαίνεται ότι μόνο ανταγωνιστικές προσφορές θα γίνουν αποδεκτές στη δημοπρασία. Η εν λόγω δημοπρασία θα ληφθεί υπόψη για την αξιολόγηση των Βασικών Διαπραγματευτών.

Στην ανακοίνωση τονίζεται επίσης, ότι για τα ομόλογα δε θα δοθεί καμία προμήθεια.

Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια σε Αθήνα και Κηφισιά

Στη σύλληψη μίας 29χρονης, η οποία κατηγορείται ότι αφαιρούσε…

Ρωσία: Πέθανε ο πρώην υπουργός Άμυνας Σεργκεί Ιβανόφ

Ο πρώην υπουργός Άμυνας της Ρωσίας και ειδικός απεσταλμένος…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ