«Στεκόμαστε δίπλα στους ανέργους»

«Ανοίγουμε τον δρόμο για νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες», τονίζει η υπουργός Εργασίας
19
Δεκέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με αφορμή το νέο πρόγραμμα ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας του Υπουργείου Εργασίας και της ΔΥΠΑ, η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, με ανάρτησή της, δήλωσε ότι «Στεκόμαστε δίπλα στους ανέργους και ανοίγουμε τον δρόμο για δυναμικές, νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, με ίσες ευκαιρίες».

«Μία από τις βασικές μας προτεραιότητες είναι η τόνωση της απασχόλησης σε πληθυσμιακές ομάδες που αντιμετωπίζουν προκλήσεις, όπως οι γυναίκες. Στόχος μας είναι η άρση των εμποδίων που συχνά αντιμετωπίζουν στον επιχειρηματικό στίβο και η διευκόλυνση της πρόσβασής τους στην αγορά εργασίας», επισημαίνει χαρακτηριστικά.

Ολόκληρη η ανάρτηση της κ. Κεραμέως

«Μία από τις βασικές μας προτεραιότητες είναι η τόνωση της απασχόλησης σε πληθυσμιακές ομάδες που αντιμετωπίζουν προκλήσεις, όπως οι γυναίκες. Το νέο πρόγραμμα ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας του Υπουργείου Εργασίας και της @dypa_official, με συνολική χρηματοδότηση 100 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ 2021-2027, δίνει έως 17.000 ευρώ για τη δημιουργία και λειτουργία νέας επιχείρησης και στηρίζει ανέργους ηλικίας 30-59 ετών.

Με έμφαση στις γυναίκες, που αποτελούν τα 2/3 των ανέργων στη χώρα μας, στόχος μας είναι η άρση των εμποδίων που συχνά αντιμετωπίζουν στον επιχειρηματικό στίβο και η διευκόλυνση της πρόσβασής τους στην αγορά εργασίας. Στεκόμαστε δίπλα στους ανέργους και ανοίγουμε τον δρόμο για δυναμικές, νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, με ίσες ευκαιρίες».

Ιστορική «ανταρσία» στις ΗΠΑ: Η Γερουσία άδειασε τον Τραμπ και ψηφίσε το τέλος του πολέμου με το Ιράν

Σε ένα ηχηρό και πρωτοφανές δικομματικό ράπισμα κατά του…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ