Εκτός από την αγορά στα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα που πωλούν τρόφιμα, ο Ελληνας καταναλωτής συνηθίζει να παίρνει τον τενεκέ με το λάδι απευθείας από τον παραγωγό. Συνήθης πρακτική που κρατάει χρόνια, όπως άλλωστε και η φοροδιαφυγή, την οποία το Κράτος αποφάσισε να πατάξει.
Συγκεκριμένα, τα υπουργεία Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης, θέλοντας να βάλουν τέρμα στο χύμα λάδι που δεν έχει παραστατικά, θα «ρίξει» γερά πρόστιμα που μπορεί να αγγίζουν ακόμη και τις πέντε χιλιάδες ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα στο businessvoice.gr
