«Τουρισμός για Όλους»: Στα 61 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός, 400.000 οι δικαιούχοι

22
Ιούλιος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Διπλασιάζεται, παρά κάτι «ψιλά», ο προϋπολογισμός του νέου πλήρως αναβαθμισμένου προγράμματος «Τουρισμός για Όλους» και ως εκ τούτου και οι δικαιούχοι. Όπως ανακοίνωσε σήμερα (22/7) το υπουργείο Τουρισμού.

Με απόφαση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» ενισχύεται με 30 εκατ. ευρώ επιπλέον, με τον συνολικό προϋπολογισμό να ανέρχεται στα 61 εκατ. ευρώ -από 31 εκατ. ευρώ που είχαν προϋπολογιστεί αρχικά- και οι συνολικοί δικαιούχοι, για το τρέχον έτος, να ανέρχονται στις 400.000.

Τα νέα ψηφιακά vouchers -200.000 τον αριθμό- θα μπορούν να εξαργυρωθούν από τους δικαιούχους από τα μέσα Σεπτεμβρίου και μετά, μέχρι και τον Ιούνιο του 2023.

Αφορούν συμπολίτες μας, που έχουν ήδη υποβάλει αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα vouchers.gov.gr -η οποία έκλεισε χθες (21/7) τα μεσάνυχτα- και δεν θα αναδειχθούν δικαιούχοι, για τη διάθεση των πρώτων 200.000 ψηφιακών επιταγών, στην ηλεκτρονική κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί μέχρι τις αρχές επόμενης εβδομάδας.

Το νέο πρόγραμμα επιβεβαιώνει στην πράξη τη δέσμευση της κυβέρνησης για ενίσχυση των πληττόμενων νοικοκυριών από την εισαγόμενη ενεργειακή και πληθωριστική κρίση και εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό του υπουργείου Τουρισμού για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.

Να θυμίσουμε ότι το νέο αναβαθμισμένο πρόγραμμα, «Τουρισμός για Όλους» προβλέπει αυξημένη ατομική επιδότηση στα 150 ευρώ για τις δαπάνες διαμονής, ψηφιακό τρόπο πληρωμής, επιτόπια αποζημίωση για τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων και ενισχυμένη επιδότηση 200 ευρώ για τους συμπολίτες μας με αναπηρία.

Ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, δήλωσε: «Με απόφαση του πρωθυπουργού, οι δικαιούχοι του προγράμματος για το 2022 αυξάνονται πλέον στις 400.000, σε μία ακόμη έμπρακτη στήριξη της μέσης ελληνικής οικογένειας, των επαγγελματιών και των εργαζομένων του τουριστικού κλάδου. Με αυτόν τον τρόπο παράλληλα ενισχύουμε την προσπάθειά μας για επέκταση της τουριστικής περιόδου, για την τόνωση του χειμερινού τουρισμού, για το city break, για τουρισμό όλο το χρόνο».

Η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε: «Για πρώτη φορά, διαθέτουμε ένα τόσο ευρύ πλέγμα στήριξης για την ενίσχυση του εγχώριου τουρισμού δώδεκα μήνες τον χρόνο. Στηρίζουμε το δικαίωμα των συμπολιτών μας για διακοπές, ιδίως των πιο ευάλωτων. Και συνεχίζουμε να ενισχύουμε τη δυναμική του εγχώριου τουρισμού».

Lidl Ελλάς: Επένδυση 7,7 εκατ. ευρώ για νέο κατάστημα στη Σκιάθο

Το δυναμικό πλάνο ανάπτυξης του δικτύου της συνεχίζει με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ