Νέο ρεκόρ 14 ετών σημείωσε ο Γενικός Δείκτης για το ΧΑ που το πήρε απόφαση την Τετάρτη και μετά από δύο διορθωτικά κλεισίματα παρακολούθησε τη διεθνή τάση, καθώς δεν έβγαιναν πωλητές στο φρένο που είχαν πατήσει οι τράπεζες.
Αυτή τη φορά βεβαίως οι τράπεζες είχαν ανοδική διάθεση και μαζί τους και τα περισσότερα βαριά χαρτιά στο ταμπλό. Με οδηγό τις τράπεζες Alpha Bank και Πειραιώς, από κοντά την Εθνική και τη Eurobank, την Attica Bank και την Optima Bank και την Τράπεζα Κύπρου με θετικό κλείσιμο, όλος ο κλάδος είχε ανοδική παρουσία.
Πλάι στις συστημικές τράπεζες, Motor Oil και Metlen, συνέχιζαν ανοδικά ενώ τα ΕΛΠΕ διόρθωναν. Αλλά ανοδικά συνέβαλαν και οι μετοχές των ΟΤΕ, ΟΠΑΠ και Jumbo, ενώ η ΔΕΗ πήρε δικαιωματικά μια ανάσα. Επανήλθε με μεγάλο τζίρο η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ενώ η ΤΙΤΑΝ, συνεχίζει τη διόρθωση. Μαζί της διόρθωσε η Coca-Cola. Αντίθετα, ανοδικά έκλεισαν Cenergy, ΒΙΟΧΑΛΚΟ, Sarantis και ΔΑΑ.
Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο στο businessvoice.gr
