Ισορρόπησε στα υψηλά το ΧΑ που αντιμετώπισε καλά τη νευρικότητα των διεθνών αγορών και τη διάθεση μερίδας επενδυτών να πάρουν κέρδη μετά το ρεκόρ 14 ετών. Αλλά καθώς οι αγοραστές παρέμεναν ενεργοί η διόρθωση σταμάτησε γρήγορα και απορροφήθηκαν μετοχές. Δεν βγήκε rebound όμως.
Η διαφορά του ΧΑ με το Dax και τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, ήταν ότι μετά την εξισορρόπηση των πιέσεων και τη δημιουργία ημερήσιας στήριξης, το ΧΑ δεν εκτινάχθηκε ανοδικά, όπως έγινε στην περίπτωση των ευρωπαϊκών μετοχών, αλλά κινήθηκε παράλληλα στο μείον και έκλεισε με μικρή πτώση.. Στις αγορές της Ευρώπης, οι μετοχές μετά από μία κοιλιά γύρισαν ανοδικά με το Dax να ηγείται των αγορών.
Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο σήμερα στο businessvoice.gr
