«Στα χαμηλότερα επίπεδα 17ετίας η ανεργία»

«Συνεχίζουμε δυναμικά την προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη τόνωση της απασχόλησης» τονίζει σε ανάρτησή της η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
14
Μάρτιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

τα χαμηλότερα επίπεδα 17ετίας βρίσκεται η ανεργία στη χώρα τον Ιανουάριο του 2025», όπως επισημαίνει η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, σε ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Συγκεκριμένα, η κα Κεραμέως αναφέρει τα εξής:

«Η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη αύξηση σε απασχόληση στις ηλικίες 20-64 ετών στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης μεταξύ τρίτου και τέταρτου τριμήνου 2024 και η ανεργία στη χώρα τον Ιανουάριο του 2025 βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα 17ετίας (από τον Δεκέμβριο του 2008).

Δεν εφησυχάζουμε.

Συνεχίζουμε δυναμικά την προσπάθεια για ακόμα μεγαλύτερη τόνωση της απασχόλησης, για ακόμα μεγαλύτερη μείωση της ανεργίας».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ