Τα μεγάλα χρηματιστήρια της Γηραιάς Ηπείρου σημείωσαν άνοδο, ενώ η ΕΕ ετοιμάζεται να συζητήσει και να διαπραγματευτούμε με τις ΗΠΑ για την ενέργεια, όπως ανέφερε εκπρόσωπος της ΕΕ.
Συμφωνα με το πρακτορείο Reuters, ο ίδιος σημείωσε πως η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει πολλά μέσα στο τραπέζι για να αποφύγει έναν εμπορικό πόλεμο με τις Ηνωμένες Πολιτείες, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των εισαγωγών LNG από τις ΗΠΑ.
Διαβάστε περισσότερα για τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια στο businessvoice.gr
