Ο e-ΕΦΚΑ ανακοίνωσε ότι παρατείνεται η προθεσμία για την καταβολή των δόσεων ρύθμισης που έληγαν σήμερα Τετάρτη 30 Απριλίου.
Οι οφειλέτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξοφλήσουν τις οφειλές τους μέχρι και την Παρασκευή 2 Μαΐου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η απόφαση ελήφθη με σκοπό τη διευκόλυνση των υπόχρεων, καθώς παρατηρήθηκαν δυσλειτουργίες στο δίκτυο που δυσχέραναν την ηλεκτρονική εξόφληση των δόσεων.
Η ρύθμιση αφορά οφειλές που διαχειρίζεται το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ).
