Σε θετικό έδαφος έκλεισε τελικά η χρηματιστηριακή αγορά στη σημερινή συνεδρίαση, καθώς απορροφήθηκαν οι ενδοσυνεδριακές ρευστοποιήσεις για καταγραφή βραχυχρονίων κερδών.
Η αγορά έκλεισε σε νέα υψηλά 15 ετών, κινούμενη σε ανοδική τροχιά για τέταρτη συνεχή συνεδρίαση, στη διάρκεια των οποίων ο βασικός χρηματιστηριακός δείκτης καταγράφει συνολικά κέρδη 2,80%.
O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 1.835,79 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 0,45%.
Διαβάστε περισσότερα για το χρηματιστήριο στο businessvoice.gr
