Με ισχυρή πτώση κινούνται οι αμερικανικές μετοχές την Τετάρτη, καθώς οι επενδυτές ανησυχούν για μια ακόμη άνοδο των αποδόσεων των ομολόγων του αμερικανικού δημοσίου, στη σκιά των φοροαπαλλαγών που ετοιμάζεται να περάσει η κυβέρνηση Τραμπ.
Ο Dow Jones υποχωρεί 1,66% στις 41.970 μονάδες, ο Nasdaq κινείται 1,03% χαμηλότερα στις 18.945 μονάδες, ενώ ο S&P 500 καταγράφει απώλειες 1,28% στις 5.864 μονάδες.
Διαβάστε περισσότερα για τη συνεδρίαση του αμερικανικού χρηματιστηρίου στο businessvoice.gr
