ΔΥΠΑ: Άνεργοι που βρίσκουν δουλειά θα συνεχίσουν να παίρνουν το μισό επίδομα

5
Ιανουάριος
2023
ΔΥΠΑ

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Για πρώτη φορά δίνεται επίδομα εργασίας» είπε μιλώντας στην ΕΡΤ ο Διοικητής της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, Σπύρος Πρωτοψάλτης, και εξήγησε: «Εάν είσαι επιδοτούμενος άνεργος που παίρνει επίδομα ανεργίας και πιάσεις δουλειά, θα συνεχίσεις να παίρνεις το 50% του επιδόματος ανεργίας για όλο το διάστημα που υπολείπεται».

Όπως σημείωσε «ξεκινήσαμε από την 1η Ιανουαρίου του 2023 την υλοποίηση του νομοσχεδίου «Δουλειές ξανά», το οποίο περιλαμβάνει μια σειρά από μεγάλες αλλαγές και μεταρρυθμίσεις όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας του πρώην ΟΑΕΔ και νυν Δ.ΥΠ.Α.».

Μιλώντας με παραδείγματα για το «επίδομα εργασίας» ανέφερε: «Εάν έχω 12 μήνες επιδοτούμενης ανεργίας και τον τρίτο μήνα πιάσω δουλειά, θα συνεχίσω να παίρνω για άλλους εννιά μήνες το 50% του επιδόματος ανεργίας».
Όπως εκτίμησε «είναι επιβράβευση και κίνητρο για την ταχύτερη δυνατή επανένταξη στην αγορά εργασίας».
Προειδοποίησε επίσης ότι «την τρίτη φορά που θα αρνηθεί ένας άνεργος κατάλληλη θέση εργασίας, δηλαδή θέση που είναι ειδικότητας που ο άνεργος έχει δηλώσει ότι ψάχνει και είναι κοντά στον τόπο διαμονής του, διαγράφεται από το μητρώο ανέργων».
Επιπλέον ενημέρωσε πως δίνονται «300 ευρώ μπόνους σε μακροχρόνια ανέργους -πάνω από πέντε χρόνια-  οι οποίοι θα έρθουν στη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης και θα κάνουν ένα ψηφιακό ατομικό σχέδιο δράσης για να δούμε πώς μπορούμε να τους βοηθήσουμε να βρουν δουλειά ή να κάνουν κατάρτιση ή να κάνουν κάτι που θα μπορέσει να τους επαναενεργοποιήσει».

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, αν δεν διπλασιαστούν οι οργανικές θέσεις εργασίας

Συνάντηση με τον Σύλλογο Εργαζομένων της Επιθεώρησης Εργασίας πραγματοποίησε…

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ