Τι φέρνει το νέο πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά”: Πιο πολλοί δικαιούχοι, μικρότερης αξίας οχήματα

Το «Κινούμαι Ηλεκτρικά» δίνει και πάλι τη δυνατότητα στους πολίτες και τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ηλεκτρικό όχημα
7
Ιούνιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Tη συνέχιση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά-γ-κύκλος» ανακοινώνει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, το «Κινούμαι Ηλεκτρικά» δίνει και πάλι τη δυνατότητα στους πολίτες και τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν ηλεκτρικό όχημα και να συμμετέχουν σε μια κοινή προσπάθεια: τη μετάβαση σε καθαρότερες, βιώσιμες και πιο ανθρώπινες πόλεις.

«Κινούμαι Ηλεκτρικά-γ-κύκλος»

Η νέα προκήρυξη θα διαφοροποιείται από τις προηγούμενες καθώς εστιάζει στην ενίσχυση περισσότερων δικαιούχων. Η βασική επιδότηση ορίζεται στα 3.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ φτάνει τα 4.500 ευρώ εφόσον συνδυάζεται με απόσυρση παλιού και ρυπογόνου αυτοκινήτου.

Στόχος είναι η στήριξη περισσότερων δικαιούχων και η προώθηση ηλεκτρικών οχημάτων μικρότερης αξίας, ώστε η ηλεκτροκίνηση να πάψει να είναι προνόμιο των λίγων.

Βασικά σημεία του νέου προγράμματος
● 3.000 ευρώ βασική επιδότηση για κάθε φυσικό πρόσωπο που αγοράζει ή μισθώνει αμιγώς ηλεκτρικό ΙΧ αξίας έως 50.000 ευρώ (ΛΤΠΦ).

● +1.500 ευρώ με απόσυρση παλιού ρυπογόνου οχήματος.

● +400 ευρώ για αγορά έξυπνου φορτιστή.

● Επιπλέον μπόνους για:

Οι επιχειρήσεις και τα νομικά πρόσωπα λαμβάνουν επιδότηση 3.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ στις περιπτώσεις που έχουν έδρα σε νησί, η επιδότηση αυξάνεται κατά +1.000 ευρώ. Υποστηρίζεται και η αγορά οχημάτων επίδειξης (test drive) για αντιπροσωπείες.

Το πρόγραμμα καλύπτει επίσης:

● Ηλεκτρικά δίκυκλα, τρίκυκλα και τετράκυκλα κατηγορίας L με επιδότηση από 700 έως 1.500 ευρώ.

● Ηλεκτρικά ποδήλατα με επιδότηση έως 500 ευρώ.

● Ηλεκτρικά αναπηρικά αμαξίδια.

Η έναρξη υποβολής νέων αιτήσεων θα ανακοινωθεί με Δελτίο Τύπου στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι ενέργειες για την ενίσχυση του δικτύου φόρτισης. Οι επενδύσεις του ιδιωτικού τομέα σε συνδυασμό με τις προσφερόμενες κρατικές ενισχύσεις αναμένεται να αυξήσουν σημαντικά το δίκτυο φόρτισης τα επόμενα έτη, υποστηρίζοντας την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης σε όλη τη χώρα.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών συνεχίζει να αναπτύσσει τις «πράσινες» μεταφορές με σεβασμό στον πολίτη και το περιβάλλον.

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ