Όλο, σχεδόν, το εύρος των θεμάτων που απασχολούν την εγχώρια επιχειρηματικότητα τέθηκαν επί τάπητος στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), Σπύρο Θεοδωρόπουλο.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε ενόψει της συνεδρίασης του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής την Τρίτη 5 Αυγούστου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, στο επίκεντρο βρέθηκε η προώθηση των μεταρρυθμίσεων και των πολιτικών για την απλοποίηση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, με ιδιαίτερη έμφαση στην επιτάχυνση των αδειοδοτικών διαδικασιών.
Επίσης συζητήθηκαν προτάσεις για την αντιμετώπιση του υψηλού ενεργειακού κόστους στη βιομηχανία, στο πλαίσιο στήριξης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και της παραγωγής.
Στη συνάντηση τέθηκε και η πορεία υλοποίησης του νέου Αναπτυξιακού Νόμου, όπου ήδη έχουν προκηρυχθεί τα τρία πρώτα καθεστώτα – συνολικού προϋπολογισμού 450 εκατ. ευρώ – ενώ το φθινόπωρο θα ενεργοποιηθούν τα καθεστώτα για την ενίσχυση της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, της εξωστρέφειας και των νέων τεχνολογιών.
Διαβάστε περισσότερα για τη συνάντηση του κ. Θεοδωρικάκου με τον κ. Θεοδωρόπουλο στο businessvoice.gr
