Την ενίσχυση των αστυνομικών υπηρεσιών της Αττικής με περίπου 1.400 νέους αστυνομικούς μέσα στο 2026 ανακοίνωσε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, στέλνοντας μήνυμα ενδυνάμωσης της παρουσίας της ΕΛ.ΑΣ. στις γειτονιές της πρωτεύουσας. Η ανακοίνωση έγινε το Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2026, στην ετήσια εκδήλωση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής.
Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. Αντιστράτηγος Δημήτριος Μάλλιος, ανώτατοι και ανώτεροι αξιωματικοί, καθώς και εκπρόσωποι της πολιτικής και συνδικαλιστικής ηγεσίας.
Το σχέδιο για τις 1.400 προσλήψεις
Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη ξεκαθάρισε ότι οι προσλήψεις θα υλοποιηθούν σταδιακά μέσα στη χρονιά.
Οι πρώτοι 600 αστυνομικοί θα τοποθετηθούν την άνοιξη σε Αστυνομικά Τμήματα και υπηρεσίες της Αττικής. Μέχρι το φθινόπωρο θα ακολουθήσουν ακόμη 800, οι οποίοι θα στελεχώσουν Διευθύνσεις με αυξημένες ανάγκες.
Ο ίδιος τόνισε ότι βασικός στόχος είναι «να ενισχύσουμε και το τελευταίο Αστυνομικό Τμήμα της Αττικής» και να διασφαλιστεί ότι «όλα τα Τμήματα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων θα είναι πλήρη, επαρκή σε προσωπικό και αξιότιμα».
Έμφαση στη δίωξη και εξιχνίαση εγκλημάτων
Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης στάθηκε ιδιαίτερα στο έργο των υπηρεσιών που ασχολούνται με τη δίωξη και εξιχνίαση εγκλημάτων, σημειώνοντας ότι τα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. «εξιχνιάζουν καθημερινά πολύ σοβαρές υποθέσεις».
Παράλληλα συνεχάρη το προσωπικό για τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς και προανήγγειλε παρεμβάσεις τόσο στο εισόδημα όσο και στις συνθήκες εργασίας των αστυνομικών.
Όπως ανακοίνωσε, «σε λίγες μέρες θα καταβληθεί το επίδομα διοίκησης σε όλους όσοι το δικαιούνται», με βάση τη σχετική υπουργική απόφαση.
Το μήνυμα για το 2026
Κλείνοντας την ομιλία του, απηύθυνε κάλεσμα συνέχειας προς το προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ., λέγοντας: «να συνεχίσουμε και το 2026 με την ίδια αφοσίωση, με σχέδιο, με στρατηγική, με νέα τεχνολογία και να θέσουμε στόχους εξίσου φιλόδοξους, σημαντικούς και χρήσιμους για την κοινωνία μας, τους πολίτες μας, τις πόλεις μας, τις γειτονιές μας και την Ελλάδα».
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Προϊστάμενος της Θρησκευτικής Υπηρεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας, Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Αστυνόμος Β’ π. Αλέξιος Κουρτέσης, ο οποίος ευλόγησε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της Ένωσης.
Η εξαγγελία για 1.400 νέες προσλήψεις σηματοδοτεί μια από τις μεγαλύτερες ενισχύσεις προσωπικού των τελευταίων ετών στην Αττική, με την κυβέρνηση να θέτει ως κεντρικό στόχο την ενίσχυση της ασφάλειας και την πιο άμεση παρουσία της Αστυνομίας στην καθημερινότητα των πολιτών.
